Обмін та повернення

Покупці мають право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», стаття 9.

Щоб повернути товар переконайтесь, що дотримані наступні умови:
- Товар новий, не використовувався, повністю укомплектований, збережена цілісність оригінального пакування
- Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, збережені заводські (гарантійні) пломби, всі захисні плівки та документація
- Програмне забезпечення не піддавалось змінам, не оновлювалось, не встановлювались облікові записи

Для оформлення заявки на повернення оберіть спосіб зв'язку з магазином:

1. Зверніться до нашого колл-центру за телефоном:
+380674900395 (згідно тарифів Вашого оператора)

2. Зв'яжіться з відділом повернень за телефоном або Вайбером:
Телефон: +380676720877
Вайбер: +380675720683
(згідно тарифів Вашого оператора)

ПН - ПТ: 09:00 - 18:00,
СБ-НД: вихідний

3. Зверніться до нашого пункту видачі, що знаходиться за адресою:
м. Харків, пр. Науки, 48 (м. «Ботанічний сад»)
ПН - НД: 10:00 - 20:00

4. Якщо товар був придбаний в магазині Click в ТРЦ Respublika Park, його можна повернути безпосередньо в магазин Click.

м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1, (вихід Р7)
ПН - НД: 10:00 - 22:00
Телефон: +380675774690 (згідно тарифів Вашого оператора)

Якщо під час експлуатації товар зламався або виявлено дефект, незалежно від кількості днів, що минули з дати покупки, товар підлягає діагностиці та ремонту в сервісному центрі згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Інформацію щодо передачі товару на сервісне обслуговування можна знайти в розділі "Гарантія та сервіс".