Оплата та доставка

Способи оплати:

- Оплата при отриманні (готівкою або банківською карткою).
- Оплата картою на сайті при оформленні замовлення.
- Безготівковий розрахунок (рахунок для підприємства (без ПДВ)).
- Оплата частинами від ПриватБанк або Monobank (згідно умов, що пропонуються банками-партнерами).


Доставка

Кур'єрська доставка в межах міста Київ:
- Підйом на поверх включено в доставку. Перевіряйте товар в присутності кур'єра.
- Можлива доставка в найближчі міста-супутники. Погоджується в кожному випадку індивідуально.

Доставка перевізником НОВА ПОШТА:
- Доставка здійснюється за рахунок отримувача згідно чинних тарифів перевізника НОВА пошта.
З чинними тарифами та умовами доставки можна ознайомитись на веб-сайті https://novaposhta.ua/
- Оформлюючи замовлення обирайте відділення НОВОЇ ПОШТИ, чи кур’єрську доставку НОВОЇ ПОШТИ.
- Доставка у ПОШТОМАТ. Будь ласка, вкажіть номер поштомата в коментарі або повідомте менеджеру при підтвердженні замовлення.
- Обираючи оплату при отриманні, зверніть увагу, що послуга Післяплата у НОВОЇ ПОШТИ є платною. Відповідно до тарифів перевізника: 2% від вартості товару + 20 грн.
- При оплаті послуг на суму понад 4999 грн обов'язково мати документ для ідентифікації особи!
- Отримуючи посилку уважно перевіряйте стан упаковки, зовнішній вигляд та відсутність механічних пошкоджень товару і його комплектацію. Отримавши посилку ви підтверджуєте, що перевірили її на відповідність замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не має претензій до магазину, чи компанії перевізника.

Самовивіз з точок видачі:
Можливість доставки замовлення до обраного магазину залежить від розмірів товару.

м. Київ, ТРЦ Respublika Park
вул. Кільцева дорога, 1, поверх 2, вхід Р7
Пн-Нд 10:00 до 22:00
Подивитися маршрут на карті.

м. Харків, пр. Науки, 48 (м. «Ботанічний сад»)
Пн-Нд 10:00 до 20:00
Подивитися маршрут на карті.

У випадку, коли при отриманні товару виявлено дефект або товар не працює, ви можете відмовитись від отримання замовлення та зв'язатись з продавцем для узгодження подальших дій.

Якщо замовлення було отримано без перевірки при отриманні, то у випадку виявлення пошкоджень, неповної комплектації, чи інших недоліків, продавець  не гарантує рішення питання на користь клієнта.